欢迎加入中国茉莉花行动部落

我们来自同一个家园,那里毒草丛生。
我们来自同一个部落,那里毒蛇横行。
我们播种茉莉,为了呼吸自由的芳香。
我们移植鲜花,为了拥抱春天的曙光。

Saturday, July 21, 2012

《博讯》网及“纽约周末茶叙”肆意造谣诽谤

赵岩一向利用《博讯》网发表造谣诽谤文章。今天,也就是2012年7月20日,赵岩又以“铁勋”为笔名发表如下文章,对我百般攻击诽谤。


鉴于赵岩在文章中所散布的各种谣言从来不提出具体证据,我这里也就不去一一驳斥赵岩的在该文中散布的谣言,仅仅指出赵岩在文章中所说的三处明显谎言。

1. 赵岩声称有中共高层批示要“严密监控”纽约周末茶叙,“把与纽约茶叙激辩中国问题的海外敌对势力的斗争,上升到保卫中共18大政治安全的高度--------。于是中国大陆从中央到地方各地相继成立了针对纽约茶叙激辩中国问题栏目的监控斗争工作小组。大陆的各级宣传部门、新闻办、安全、公安、总参等所属机构专门指派工作人员,期期进行跟踪,并在事后向不同级别领导汇报、请示研究打击对策---------。”

我不禁要问,究竟是哪位中共高层作出这样的批示?如果真有这样的批示,赵岩又是如何立即知道有这样的批示?很明显,这又是赵岩在自说自话,编造这种谎言,以此来抬高自己。否则,那就是赵岩本身同中共高层有密切联系,才能确保赵岩能够了解这种中共高层机密,以至于中共高层的思想活动都能被赵岩及时掌握。

2. 赵岩在其文章中还造谣说:刘刚虽然在英文的博客空间,因诽谤多位在美国德高望重的著名的人权活动家(伯恩斯坦等)已经早在一年前就被停止进入英文博客网站

我倒是要请问赵岩,什么叫停止我进入英文博客网站?

我的确有是在一个博客上发布一些英文文章,现在这个博客还可以访问,下面是这个博客的链接:
http://mainstreet-wallstreet.blogspot.com/

有请赵岩指出来我被禁止进入哪一家英文博客网站?是谁给我发出过这样的禁止令?

3. 赵岩一再造谣说我打老婆,赵岩在这篇文章中再次造谣说:“善打老婆的刘刚气愤不过(美国警察局早有备案),哪里有女子打男人之理?天下只能是男人打老婆才是人间正理呀?”

请赵岩拿出证据来证明我在何时何地打过哪个老婆?这里,我倒是可以拿出赵岩在2011年6月亲笔给写的一份证词,赵岩在那篇证词中证明是我受到共军女军官郭盈华的虐待,而不是我虐待女共军!

附录1是赵岩证词的中文版本。

附录2是递交到法庭的赵岩证词。

赵岩在今天的文章中说我打女共军,而在2010年6月却向法庭递交证词说是女共军攻击我。需要指出的是,在过去的这两年时间里,除了在法庭上同女共军对簿公堂,我从未同女共军有过单独接触的机会。赵岩所说的我打老婆的事情是不可能发生在2010年6月之后的。

赵岩竟然提出了前后相互矛盾相互对立的两份证词!这二者不可能同时是事实,必定有一个是谎言。请赵岩自己来指出究竟那一份是谎言!

看到赵岩前后不一致的证词证言,不禁让我想起当年共军女军官为何唯独对赵岩礼遇有加。女共军郭某不允许任何外人在我家里过夜,甚至是连我的弟弟和国内来拜访我的堂兄都不许在我家里过夜,但赵岩何共军情报官严文明却是今有的例外,而且,连赵岩的女朋友以及赵岩从国内召来的共军警察、军官、高官都可以被女共军接纳在我家里过夜,这包括部长级的《中国改革》杂志社社长李伟东,中国海军退役军官、中共中央警卫局中将副局长齐东然的秘书张立昆,等等。

想来,这共军女军官同赵岩之间早就是配合默契,对我实施超限战。赵岩几次要出庭为我作证,并强行将所谓的大律师叶宁介绍给我帮我打官司,想来那都是对我进行超限战的一部分。幸亏被我及早识破,摆脱了他们针对我设置的各种陷阱,否则,我或许早就步张宏宝先生的后尘,被中共用法律缠讼将我打垮击败。或者就是步王炳章和彭明的后尘,被中共绑架回去并被终身监禁。

赵岩,你就继续造谣罢。但请你以后造谣时能够拿出相关的证据。

刘刚
2012年7月20日
----------------------
附录1:赵岩关于郭迎华虐待刘刚的证言

2010年4月10日左右,我接受刘刚邀请,拜访他在新泽西的家。
我初到刘刚家时,大约是晚上10时左右。回到家里,刘刚就立即自觉地做家务。晚上12是刘刚回到自己的楼上。

第二天早晨刘刚希望我再多住一天,晚上好再聊聊。当天晚上9时左右,刘刚回到家发现我抱着他们的女儿在书房看电脑,便来到我面前问好。此时,其妻郭迎华追进书房,对刘刚大吼:“你为什么进屋不叫妈,你还是人吗?”
我还不知道发生过什么事情,又担心郭迎华大声吵叫使孩子骄娇受到惊吓,于是就力劝郭迎华:“有什么事慢慢讲,不要吓着孩子。”我又劝刘刚赶紧去厨房热饭吃饭。随后刘刚去了厨房。可郭迎华立即追到厨房吵闹,不让刘刚吃饭,并一再追问刘刚:“你还是人吗?”刘刚无奈只好停止吃饭。在此期间,郭迎华还说刘刚不给孩子花一分钱,家里的一切都是她在支出,等等。随后我询问刘刚,我才了解到,刘刚家里的开销都最终又刘刚的账户支付,而且郭迎华还将他们联合账户的近四万多美元转到她私人账户。由此我相信郭迎华的许多话不可信。

我多次去刘刚家拜访。每次到他家,刘刚大多时间都是在做家务,很少有机会同大家讲话,我从未见到郭迎华做家务。郭迎华的行为,总是令我联想到一个中共安全部监狱的狱吏或狱霸,她不停地命令刘刚擦地,洗碗,清理垃圾,修理这,修理那。刘刚就象对待一个家庭奴隶,任由郭迎华对胡来唤去。连我在他家时,也不得不经常帮刘刚擦地洗碗,以减少刘刚被郭迎华喊叫的次数。在郭迎华对刘刚大吵大闹的过程中,我见刘刚一句话没讲,只是默默地做家务。

5月31日,我的女友刘智应邀去刘刚家拜访,第二天,因郭迎华和她母亲刘中玉一再挽留,刘智又住了两天。6月2日玩,刘智突然打电话给我,电话中声音都有些颤抖变调。我当时还以为有什么人欺负她了。后来我才了解到,刘智无法忍受郭迎华对刘刚每时每刻不停地吵闹和抱怨,坚决要求立即回家。无奈,我只好让我的朋友郑刚清先生前去接刘智。

刘智后来告诉我,6月2日晚上5点多,郭迎华开车带刘智,郭母刘中玉,以及孩子骄娇去了一个办公楼,后来她才知道是当地的法庭。郭迎华在那里见到刘刚后,就大声对刘刚喊叫,后来又不住地对刘智抱怨刘刚。周围许多人都听到郭迎华的吵闹。大约6点多,刘智同刘中玉,郭迎华坐在楼门口的一个长凳上。后来刘刚给孩子换完尿布,也来到楼门口。郭迎华就开始辱骂刘刚。刘智见刘刚怀抱孩子站在一旁微笑。后来刘智听到郭迎华手指刘刚大声喊叫:“你们看,他还在笑,他就是一个流氓。”连续骂了几句,见刘刚只是在笑,郭迎华站起来就冲向警察局。刘智和郭中玉立即追上郭迎华,在警察局的两道门之间紧紧地抱住郭迎华,劝阻她不要硬闯警察局,担心她会被警察逮捕。这时有很多人围观。最终郭迎华还是挣脱了,强行闯进警察局。在此过程中,刘刚一直怀抱孩子,站在原地没动。

郭迎华闯入警察局后,刘智见到有几位警察从办公室里走出来,其中一位对刘刚问话并作笔录。

约过了半小时,郭迎华走出警察局,对刘智大声说,“我们不出庭了,让他一个人去见法官。”随后她要求刘智同她们一道回家。

刘智回到纽约我的家后,就把郭迎华在那两天里对刘刚的种种抱怨和批评对我讲了。我问刘智:“你信她的话吗?”
刘智说:“根据我对他们家人的观察,刘刚不是郭迎华说的那种人。而郭迎华实在是有点过分。”

赵岩
2010年6月16日晚于纽约

------------------

附录2. 赵岩关于郭迎华虐待刘刚的证言(由赵岩的朋友曹先生翻译)

AFFIDAVIT OF YAN ZHAO ON YINGHUA GUO’S ABUSE OF GANG LIU

On or about April 10, 2010, at the invitation of Gang Liu, I paid a visit his home in New Jersey.

By the time I arrived at his home, it was about 10pm. Right after he got home, Gang Liu started doing homework. By midnight, he went back to his bedroom upstairs.

The next morning, Gang Liu told me that he wished me to stay in his home one more day, so that he and I could talk more. In the evening, at about 9pm, when Gang Liu got home, he found that I was holding his baby in my arms and reading something on the computer in the home office. He came up and said hello to me. Then, his wife Yinghua Guo followed him to the home office and yelled to Gang Liu, “Why didn’t call Mom when you stepped in, are you a human being at all?”

I had no idea what happened, and was worried that Yinghua Guo’s yelling might shock their child Jiao Jiao, so I said to her: “if you have anything you can talk, but don’t do that to shock the child”. Then I said to Gang Liu that he should go to the kitchen to prepare dinner for himself. However, Yinghua Guo followed him to the kitchen and quarreled with him, and would not let Gang Liu have dinner; she kept asking, “are you a human being at all?” Gang Liu had no choice but to stop having dinner. During this period, Yinghua Guo also said that Gang Liu would not give a cent to pay for the child’s expenses, and she paid for all the family expenses, etc. Then I asked Gang Liu about this, and I realized that the family’s expenses were all paid from Gang Liu’s bank account, and furthermore, Yinghua Guo transferred more than $40, 000 from their joint account to her personal account. Then I started to know that Yinghua Guo’s words are not to be trusted.

I visited Gang Liu’s home many times. Every time I arrived in his home, I saw that most of the time Gang Liu was doing household work, and didn’t have much time to talk to anyone else. I never saw Yinghua Guo doing household work. Her behavior reminded me of prison police in China’s state security prisons, and she kept yelling orders to Gang Liu asking him to sweep the floor, washing dishes, cleaning the garbage, working on this and that. Gang Liu was just like a slave in a family and is bullied by Yinghua Guo. Even when I was in his home, I had to help Gang Liu sweeping the floor and washing dishes, so that Yinghua Guo would yell less at Gang Liu. Whenever Yinghua Guo yelled at Gang Liu, I saw Gang Liu never said anything, only kept doing household work.

On May 31, my girlfriend Zhi Liu was invited to visit Gang Liu’s home. The second day, at the repeated invitation of Yinghua Guo and her mother Zhongyu Liu, Zhi Liu stayed two more days in her house. On the evening of June 2, Zhi Liu suddenly called me over the phone and her voice was shivering. I figured someone must have bullied her. Later, I realized that Zhi Liu could not tolerate Yinghua Guo’s endless bullying and yelling at Gang Liu, and insisted that she came back home. Then, I arranged my friend Gangqing Zheng to pick her up.

Later, Zhi Liu told me that on June 2, at about 5pm, Yinghua Guo drove Zhi Liu, Zhongyu Liu (Yinghua Guo’s mother), and the child Jiao Jiao to an office building, and she knew later that it was a court house. While Yinghua Guo saw Gang Liu was there, she started yelling at him, and then complaining to Zhi Liu about Gang Liu. Many people in there heard Yinghua Guo’s yelling. At about 6pm, Zhi Liu was sitting together with Zhongyu Liu and Yinghua Guo on a long chair outside the building. Then Gang Liu, after changing diapers for the baby, also came up to the chair. Yinghua Guo started cursing Gang Liu. Zhi Liu saw that Gang Liu was just smiling while holding the baby. Then Zhi Liu heard Yinghua Guo saying loudly, while pointing to Gang Liu, “you see, he is smiling, he is just a rogue”. She kept saying that a number of times. Gang Liu was just standing there smiling, and then Yinghua Guo stood up and stormed to the police precinct. Zhi Liu and Zhongyu Guo immediately caught up with Yinghua Guo and held her tightly between the doors to asked her not to get inside the police precinct, fearing that she would be arrested by the police. At that time there were a lot of people watching what was happening. Yinghua Guo eventually got rid of their holding and rushed to the police precinct. From the beginning to the end, Gang Liu was holding the baby and kept standing away from Yinghua Guo.

After Yinghua Guo got inside the police precinct, Zhi Liu saw several police coming out from the office, and one of them talked to Yinghua Guo and took notes.

About half an hour later, Yinghua Guo stepped out of the police precinct and said loudly, “I will not go to the court; let him go to see the judge himself”. Then she asked Zhi Liu to go back home with her.

After Zhi Liu came back home, she told me about Yinghua Guo’s complaints and yelling at Gang Liu. I asked Zhi Liu, “Do you believe in her words?”

Zhi Liu said, “according to what I saw of their family, Gang Liu is not the kind of person Yinghua Guo declared him to be. Yinghua Guo was overreacting.”


____________________

Yan Zhao

In the evening of June 16, 2010

New York
----------------------

附录3. 赵岩在博讯发表的造谣诽谤文章

纽约茶叙激辩中国问题的相关是与非/铁勋
(博讯北京时间2012年7月21日 首发 - 支持此文作者/记者)
http://boxun.com/news/gb/pubvp/2012/07/201207210543.shtml

No comments:

Post a Comment