欢迎加入中国茉莉花行动部落

我们来自同一个家园,那里毒草丛生。
我们来自同一个部落,那里毒蛇横行。
我们播种茉莉,为了呼吸自由的芳香。
我们移植鲜花,为了拥抱春天的曙光。

Friday, May 23, 2014

我揭露总参61398部队对美国网络袭击,网友赛昆质疑我的揭露过程

原文网址: http://jasmine-action.blogspot.com/2014/05/61398.html

独立评论的赛昆对我揭露中共总参军官郭盈华参与对美国的网络袭击一事表示质疑,见链接:

作者: 赛昆 “去看了一下刘刚关于61398部队的“举报证据”。”2014-05-22 19:27:43 [点击:298]
http://duping.net/XHC/show.php?bbs=11&post=1305490

下面是我的回应。

赛昆先生功课很到位嘛。赛昆先生还可以说我的这篇文章是发表在2014年5月23日哪,这可是比Madiant 报告完了足足一年多。

可我是在2010年就开始举报郭盈华是总参军官了。在摩根斯坦利被袭击之前,也就是在2010年7月,我就将郭盈华联手唐宇华、严文明、以及魏皓,准备对摩根斯坦利进行网络袭击的阴谋企图,向有关部门进行举报了。我将郭盈华是中共总参61398部队军官的相关证据都交给了有关部门,特别是交给了摩根斯坦利,辉瑞公司,FBI,美国国会,新泽西和纽约的法庭,还多次写公开信给奥巴马总统及国会议员,里面都递交了这些相关证据。辉瑞公司还派出两个律师同我洽谈,实际上是对我进行威胁恐吓。

我是根据郭盈华及她妈妈透露出的她们在上海的住址和工作地址,查出郭盈华是属于61398部队。

2010年9月9日,郭盈华在法庭上狡辩说,她不是正规部队,是国防生。于是,我又开始查国防生的相关信息。我发现国防生是从1999年才开始招生,而在1999年,郭盈华早就研究生毕业了。这证明郭盈华是在撒谎,是在刻意掩盖她是61398部队军官这个事实。

后来,律师说即便证明了郭盈华是中国军官,也不能证明郭盈华是中国间谍。于是,我开始上网收集证据,证明郭盈华所在的61398部队就是间谍机构。我主要是查找61398部队在学校招生的专业性质,以及61398部队发表的论文。我发现61398部队的论文大多是关于网络袭击和黑客的内容,招生专业也是倾向于培训电脑黑客。

于是,我找到了宋四根的那篇论文。我将那篇论文中提及61398部队的地方都特意用红线标识,以便引起人们的注意。大多数熟悉我的文章的人,都应该知道这类红线标识符基本上可以作为我的写作指纹之一。

我还上网搜索,希望能够找出61398部队在上海理工大学的招生广告,以便证明郭盈华就是上海理工大学为61398部队代培的研究生。我没有找到。但我还是找到了61398部队在浙江大学招生的广告。

我还找出一些国防生的相关信息。

我相信,这个宋四根论文,以及61398部队在浙江大学的招生广告,Madiant以及其它美国机构是无论如何也不会去收索到的。我能查到,那是因为我有确切的目标和目的。

下面的这些资料,是我在很早就交给了FBI,摩根斯坦利,美国国会,辉瑞公司,法庭,以及其它相关机构的。

我的这些证据,除了那些同郭盈华个人有关的,大多都被Madiant采用,或者是在报告中提及。

我相信,美国早晚有一天要追查对摩根斯坦利和花旗银行的网络袭击。到那一天,赛昆先生不会也说我是马后炮吧?

最后说一下,我是无意苦争春,只把春来报。只要是能够将这些总参特务间谍曝光了,让他们成为过街老鼠,我就拍手称快心满意足了。至于是否通缉他们,何时抓捕他们,我都无所谓了。也就更谈不上是否给我立功授奖了。我只要这些黑客及其幕后黑手不要满世界地追杀我,我就谢天谢地廖。

回应网友gpib帮助我反击赛昆,贴出:

作者: gpib “同一页上刘刚英文版举报信比你给的链接文章就早6天,被你掐下去”2014-05-23 09:28:09 [点击:24]


同一页上刘刚英文版举报信比你给的链接文章就早6天,被你掐下去了,老赛掐头去尾的好手啊。
还不用说刘刚已经反复提到他曾举报多次,fbi没有明确回复,然后他才把举报信帖到博客上,时间比你给的那个文章链接早多了。

http://jasmine-action.blogspot.com/2013/02/61398_20.html

下面是我对gpib 的回应。

你给出的那个链接文章根本就不是我的举报信。我举报信是比那篇文章要早两年多。

我在2010年7月就开始举报。是在他们威胁我要网络袭击摩根斯坦利的时候。

我那时将郭盈华是中共总参军官的相关证据向摩根斯坦利提供了。摩根斯坦利的相关部门跟我说过他们要向FBI举报,并提出让FBI对我提供保护。但条件是我不得将这些信息向外透露。后来,摩根斯坦利的人事部门和法律部是每周都要找我谈话,就是要审查我的网络文章,禁止我发布有关摩根斯坦利被网络袭击的相关文章和证据。他们甚至不准我向外透露我是在摩根斯坦利工作。于是,在2011年5月,有新闻媒体报道我在花旗银行工作。一周后,花旗银行就被中国军方黑客袭击,据报道,是有60万信用卡客户信息失窃。针对摩根斯坦利和花旗银行的网络袭击,致使这两家银行遭受巨额损失,特别是信誉损失。据估算,高达几十亿美金。

2011年7月8日,我的老板告诉我说,摩根斯坦利的CEO正在同FBI谈话,再次要求FBI对摩根斯坦利遭到网络袭击一事进行调查,并要求FBI对我提供人身保护。我老板还告诉我,CEO马上就会找我谈话。我一直等到下午4点,结果是我被摩根斯坦利解雇。

我认定解雇我的决定是FBI提出的。FBI是不愿中国袭击摩根斯坦利的事情曝光。

这就如同是一个保安在夜里睡着了,醒来后发现主人家被盗贼洗劫一空。这个保安唯一能够让自己继续从事保安职业的方法那就是掩盖被窃,让人们知道“昨夜不曾遭窃”。任何人想揭露这个事实,哪都要被消声。

在2013年2月,Madiant报告公开发表,我才将我已经交给有关部门的一些证据公开发表出来。在此前,我也曾发表一些。但有很多机构都限制我公开发表类似的举报文章,这包括摩根斯坦利,辉瑞公司,FBI,特别是新泽西的美国法官Thomas Miller。Miller 以各种手段命令我删除这些文章。Miller 甚至还多次指使美国侦探对我进行威胁恐吓。他提出的主要理由就是我在这些文章中提到了Miller法官的隐私,以及郭盈华的隐私。当然,我认定这个Miller法官从一开始就同中共军官郭盈华密切合作。可参考我揭露Miller法官的相关文章。

Ms. Guo entered the Shanghai Second Military Medical University in 1992. At the same time, She enrolled in the Unit 61398, which is a military spy agency of the PLA. She graduated in 1996. She must be awarded at least as Lieutenant in 1996. The following picture shows that all graduates from that school are military officers.



Here is the snapshot of Ms. Guo’s resume. She lied that she was graduated from Shanghai Second Medical University in 1996.


The following picture is a snapshot of the ID card that was used by Ms. Guo while she was in the Shanghai Second Military Medical University in 1995.



On Sept. 9th, 2010, Ms. G herself confessed at the Somerset Superior court that she was a graduate of "Shanghai Second MILITARY Medical University" and received her bachelor degree in 1996. Based on the Chinese law and the rules for the Chinese military graduates, Ms. Guo must be a military officer of the PLA.

The following picture is a snapshot at the website:
http://www.gov.cn/banshi/gm/content_63642.htm.
It indicates that all graduates of Military University would be granted at least the rank of lieutenant, and would be promoted to a higher rank every 5 years.



In China, All Chinese military officers must be the member of the CCP, Ms. Guo must be a member of the CCP.

The following picture is a snapshot of the website:
http://www.mod.gov.cn/policy/2009-07/14/content_3100989.htm。
《中华人民共和国现役军官法》.
This is the Chinese Law about the PLA active military officers. It indicates that a military officer with the rank of lieutenant must serve in the army at least 16 years. That means, Ms. Guo couldn’t retire from the PLA until 2011! Unless Ms. Guo can show the document for her retirement from the PLA, Ms. G must be an active military officer of the PLA.



The following picture shows that any military officer is strictly forbidden to travel abroad unless he or she is sent by the Chinese General Political Department of the PLA for special missions. Then, Ms. Guo must be sent by the Chinese PLA for special missions. That special mission is part of the Unrestricted War against the United States!



The following picture shows that there are hundreds military training camps in civil universities in China. All of these students have to be enrolled in the army and become military officers. Most of these military officers would be sent to the United States or other western countries as secret military spy agents. China trained as many as 10,000 such kind military spy agents every year. At least thousands of such kind secret military agents would be sent to the United States to join the Unrestricted War. How many Chinese military officers are in the United States as sleeping cells? Much more than the Paramilitaries terrorism sleeping cells. These Chinese military officers are well trained and armed with the Unrestricted warfare skills, and are ready to start Legal-Economic-Network attacks against the United States!






Unit 61398 is an military spy agency of the PLA and is mainly responsible for cyber attacks. It normally recruits officers from civil school or sent its officers to schools for further training, especially as a hacker. The above picture shows one of the advertisement for Unit 61398 recruiting computer hackers. Ms. Yinghua Guo joined recruited by Unit 61398 while she was in Shanghai Second Military Medical University. In 1996, Yinghua Guo was sent to Shanghai University of Science and Technology by the Unit of 61398.



Unit 61398 of PLA is a spy agency and are responsible for Cyber attacks against the United States. The above paper is one of such kind evidences.

Ms. Guo, a Chinese secret military agent hidden in the USA, is very dangerous to the American people and to the security of the United States. The Plaintiff has been frequently attacked by Ms. Guo. Wyeth is another victim of the CCP and Ms. Guo.

No comments:

Post a Comment